SWING YOUR FEET



Okej, blev nyss uppringd och innan jag svarade kunde jag nästan gissa mig till vad det gällde. Som jag anat så var det micke på jobbet som undrade om jag kunde hoppa in imorgon. Självklart svarade jag! Gott folk nu har jag alltså 12 DAGARS jobb i sommar, wohoo (hoppas ni förstår ironin). Synd bara att det ska vara 27 grader varmt imorgonbitti och att jag velat till havet idag, men det tilläts jag inte göra för vädergudarna... Men nu ska jag sluta klaga och faktiskt vara tacksam för att jag har fått ytterligare en dags jobb. Ett plus i kanten är ju att de flesta av mina vänner också jobbar så då känns det ju inte lika dystert.

Kommentarer
Postat av: Linda

Häärlig bild:)

2010-08-07 @ 21:49:01
URL: http://linnda.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0