KVÄLLSSOL

Idag hade jag, Lisi och Lisa planerat att sticka till havet men i morse blåste det och var mulet så vi struntade i det. Skit också tänkte vi, men beslutade oss för att ändå göra något av dagen. Till en början chillade vi bara hemma hos mig men sen sprack det upp lite så då åkte vi till halen och låg på bryggan. Därefter shoppade vi mat och tillagade den sedan hos mig. Kyckling och pastasallad med bröd, mumma. Sanne kom och joinade och då drog vi till Karlshamn, lite affärer hann vi med sen tog vi en glass på torget, mysigt! Och nu ska jag fixa mig lite snabbt för 23.00 står Eclipse på schemat!

Kommentarer
Postat av: annie

eclipse va sketabra!

2010-07-02 @ 01:46:37
URL: http://anniiieslife.blogg,se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0