BRA DAG

Idag har jag tillbringat min dag vid halen, härligt! Dagen vid sjön tillbringades med lite olika folk, de kom och gick i princip men största delen spenderade jag med Lisa, Jonte och Hanna. Efter mängder av sol och en hel del vatten beslutade vi oss för att luncha vid thaivagnen. Sagt och gjort körde vi ner och åt en måltid i byn, gott!
Kvällen spenderades sedan hemma hos Jonte där vi grillade och åt väääldigt gott! Låter väl inte helt fel va?

CHLOÉ LEATHER BAG


SOLSTING

Idag kan man inte klaga på att man inte fått sol iallafall, jag fick snarare lite för mycket! Jag och evelina var vid havet i riktigt god tid och jag hade ändå solkräm med mig, menmen jag var antagligen inte tillräckligt noga. Färg fick jag åtminstone... Efter havet åts det mat på pizzaboden där vi sprang på lisa och jonte, uteservering är aldrig fel (fast inte jättekul när man knappt kan vistas i solen). Nu ikväll blev det en tur till vitavatten. Och på morgondagens schema står först frukost på liljas med tjejerna och sen havet!


MULBERRY


där har vi den, min drömväska. en mulberry, ren perfektion och en dag ska den bli min!

anyways, solen skiner utanför fönstren så jag och linus beger oss mot havet!
ciao

FÖRTRÄFFLIGT BRA

Igår var det midsommar och vi firade hemma hos fröken Nielsen! God mat, och framför allt mycket mat, snapsvisor, lekar, dans runt stången, ett par skador och kvällen var total! 




avslutar med en bild på team hotties, känner dock att jag inte riktigt lever upp till namnet!

SUN

Hejhopp! Igår var en riktig myskväll hemma hos Lisa. Ni vet en sån kväll då man bara sitter och snackar om allt och inget. Att detta dessutom ägde rum på en mysig inglasad altan med massa ljus tända, god fika (tack anna) och fina vänner gjorde ju inte saken sämre, eller jo den väldigt äckliga spindeln fördärvade lite...
Annars har vädret varit på topp idag, detta har jag dock knappt fått bevittna själv bortsett från den fina utsikten från en t o m vitvarubutik där jag tillbringat hela min dag. Kändes ganska ruttet till en början men ett sms från nathalie fick mig på lite bättre humör. Att lönelappen väntade på mig när jag väl kom hem var ett ganska stort + det med. Alltid kul med mer pengar än man väntat sig. Hur som helst så ska jag och linus ut och traska i kvällssolen nu, måste ju ha utnyttjat den fina dagen lite åtminstone...
Jag säger hej från en av roms fina uteserveringar!

UNA GRANDE CAPPUCCINO

Nu ska jag strax ner till Liljas för en fika med tjejerna. Därefter ska jag hem till nathalie och vid halv 6 bär det av hem till Lisa för att planera midsommar och sen hööösten! Har förövrigt varit nere på arbetsförmedlingen idag med, shit tänk att man faktiskt är arbetslös... Ja, nu ska jag iväg och tjocka mig iallafall.

Over and Out

KNOTT OCH MYGG

Har precis varit ute på en kvällspromenix med Lisa och planerat inför våra planer i höst. iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiih


Till något helt annat, hur gott ser inte detta ut? Fashiontoasts frukost, yummie!  


ROMA



De senaste dagarna har jag tillbringat i Italiens huvudstad, Rom som är en helt fantastisk stad! Vi har ätit gott (den italienska maten är ju helt ljuvlig), sett så många sevärdigheter vi bara hunnit, GÅTT upp i St. Peters kyrkan och sett en helt fenomenal utsikt över staden. Låt mig säga såhär, mina ben skakade när vi kom ner på marken igen... Jag och syster blev insvepta i en previewpremiär av Eclipse och fick se Taylor Lautner och Kristen Stewart! Vi har shoppat, ätit glass i massor och haft kanonväder, ja ni fattar! Så ni kan ju förvänta er ett bildregn framöver!

CIAO


HEJ

Rensat bloggen! Ja detta är nog den tredje bloggen jag försökt få att gå runt och det har ju dessvärre inte gått något vidare.. Kanske blir detta en bättre blogg, eller dör den ut precis som de före denna. Nu är jag ju dock arbetslös eller arbetssökande som det numera heter, så det kanske innebär att jag får mer tid att ägna åt bloggen? Eller kommer inspirationen att dö ut som den dessvärre brukar göra? Ja, den som lever får se helt enkelt!

RSS 2.0